wtorek, 28 kwietnia 2015

#1 Haul

Cześć :) Już jakiś czas minął od momentu moich całodniowych zakupów, wiec nie wiem czy dalej będą dostępne niektóre rzeczy, ale może was coś zainteresuję i jeszcze znajdziecie w waszych sieciówkach. Także jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam :)






W dzisiejszym haul'u znajdą się i ciuchy i kosmetyki i dodatki, czyli dla każdego coś dobrego :)
Zaczynamy od ciuchów:


Kurtka/ramoneska - cropp, 80zł (przed przeceną - 150zł)


crop top - sinsay, 20zł%


crop top- sinsay, wydaje mi się, że kosztował ok 40zł 


spódniczka - sinsay, 50zł


spódniczka- cropp, 20zł


crop top- H&M, 50zł

Szorty- H&M, 40zł


Szorty- Bershka, 40zł

Koszulka- New Yorker, 40zł


Bluza- House, 50zł


 Sukienka- Pepco, 40zł


Bluzka- Pepco, 20zł 

Spódniczka - Pepco, 15zł

I kilka dodatków:
1. Bransoletka - Pepco, 5
2. Bransoletka - Pepco, 8zł%
3. Naszyjnik - Cropp, 5zł%
4. Naszyjnik - Sinsay, 10zł%


 Kosmetyczka- H&M, 10zł

Będąc jeszcze na całodniowych zakupach z siostrą, zaszłam do super-pharm'u 
i oto co kupiłam:
 Balsam - 19,59zł%
(używam go zazwyczaj do rąk, świetnie nawilżył i pomógł zregenerować moją skórę dłoni)

 Krem oliwkowy - 7,49zł (chyba również był na promocji)

Żel myjący - 7,64zł%

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy - 6,37zł
(zapomniałam zrobić zdjęcie, a szybciej było wgrać tu zdj z internetu)


To by było na tyle, mam nadzieje, że coś wam się spodobało :) Dajcie znać.
Do następnego, pa :)

17 komentarzy:

  1. spódniczka z croppa i ramoneska świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka prześliczna i ten krop top z hm ;) moze wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zakupy pierwsza klasa kurtka tez mi sie bardzo podoba:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ubrania, uwielbiam pastele
    szczególnie ramoneska przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kurteczka :)seria Hydrain 3Hialuro jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne łupy, szczególnie kurtka wpadła mi w oko :)
    Obserwuję i czekam na kolejne wpisy ;*

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale rzeczy upolowałaś :) Fajne koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał spore te zakupy! Świetne rzeczy.

    Pozdrawiam cieplutko i pozwole sobie zaobserwować ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo tyle śliczności, że až niewiadomo na czym się skupić xd. Super zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. planuję właśnie kupić ramoneskę jakąś tanią,a ta niebieska co Ty kupiłaś jest świetna !

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten żel i pastę z Ziai, pasta jest bardzo fajna, myślę że może Ci się spodobać :) Natomiast żel tak średnio mi podszedł.

    OdpowiedzUsuń