czwartek, 30 kwietnia 2015

Paznokcie

 Hej! Dziś czas paznokci. 
Skoro nazwa bloga związana jest z tą tematyką, to najwyższy czas zaprezentować wam zdjęcia stylizacji jakie już wykonałam. :) Niektórymi wzorkami inspirowałam się z internetu, ale może to akurat u mnie dzisiaj coś was zaciekawi. Zapraszam :*






Na początek przedstawiam wam zdobienia zwykłymi lakierami do paznokci, 
następnie przejdziemy do hybryd :)


1. 


2. 


3. Walentynkowe


4.


5. 


6. 


7. (Na życzenie koleżanki, powstał kotek zezowaty :D )


8. Na halloween


9.


10. Matt i błysk


11.


12. Tygrysek


13.


14.  Świątecznie 


15. Kolejna dawka świątecznych

A teraz czas na hybrydowe :)
16. Ombre


17. Paznokcie siostry (przedłużane żelem na formie)


18. Łapacz snów


19. Ombre i panterka (wykonane farbkami akrylowymi)


20. Sweterkowe


21. Coś w stylu marmuru, jak tak to można nazwać :D


22. 


23. Przedłużane na formie


To by było na tyle :)
Wpadło wam coś w oko? 
 Piszcie w komentarzach ;)
A tymczasem zapraszam was na mojego instagrama
i do następnego, pa :*


23 komentarze:

  1. wszystkie są piękne :) ja może dałabym radę pomalować tak lewą rękę, ale prawą nie ma szans :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też miałam problemy aby pomalować paznokcie na prawej ręce, ale ćwiczyłam, ćwiczyłam, ćwiczyłam i teraz wychodzi mi to o wiele lepiej niż np 2-3 lata temu :D

      Usuń
    2. wszystkie piekne nie widziałabym który wybrac no ale sam bym tak nie zrobiła nawet chyba mimo cwiczen:)

      Usuń
  2. Pierwsze i drugie- czadowe!
    Rewelacja po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdobienia <3 WSZYSTKIE! Dzięki za odwiedziny i zapraszam do mnie częściej :) Ja chętnie będę wracać, dlatego obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 2,4,5,10,12,18,20 - RE-WE-LA-CJA! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeju ale śliczne wszystkie mi sie podobają :)może wspólna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) zapraszam do mnie - podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie zdobienia są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne :) Bardzo ładne pazury robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne! Ja coraz bardziej lubię hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Masz dziewczyno mega talent!! Zrób mi takie paznocie!! :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdobienia robisz mam kilka ulubieńców coś od Ciebie zgapię :)
    a tymczasem zapraszam do siebie ")

    OdpowiedzUsuń
  12. hybrydowe sa swietne ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy i siódmy manicure skradł me serce! Śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdobienia!!!

    No to czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz talent, piękne paznokcie. mi to się strasznie ręce trzęsą jeżeli chodzi o malunki na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń