poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Początek

Cześć :) Zastanawiałam się jak by tu zacząć. Chyba większość nowicjuszek miała z tym problem. Może na wstępie opowiem co zamierzam tu publikować. Od jakiegoś czasu myślałam, że skoro interesuje się stylizacją paznokci i uwielbiam to robić, to może się tym z wami podzielę i kogoś zaciekawią i moje prace, chociaż blogów o paznokciach jest od groma i jeszcze trochę :P Mimo wszystko chcę spróbować. Jednak oprócz paznokci, aby nie było zbyt monotonnie i nudno zamierzam wstawiać różne haul'e, outfity, makijaże, jakie uda mi się stworzyć, może nawet i recenzje różnych kosmetyków :P Od razu napiszę, że nie jestem żadną profesjonalistką w malowaniu czy dobieraniu idealnych stylizacji, po prostu robię to co lubię, może wyjdzie, może nie, ale do odważnych świat należy i trzeba próbować. Kto wie, może mój blog spodoba się również wam ;) Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. to ja mam takie szczęście, że mam bardzo dużo rossmannów w okolicy :) powodzenia w blogowaniu, obserwuję jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! :) jestem bardzo ciekawa. Życzę powodzenia i daj znać u mnie jak pojawi się coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzeni w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! ;)
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń