czwartek, 7 maja 2015

Kursy ze stylizacji paznokci

Hej :) Od 4 do 7maja uczestniczyłam na kursach ze stylizacji paznokci (żel proffesional). Uczyłam się dokładnie jak wtapiać ozdoby w żel, przedłużać je na tipsie oraz na formie, instruktorka również zaprezentowała nam kilka zdobień jakie możemy wykonać. Omówiłyśmy tematy dotyczące różnych chorób paznokci. Wszystko było idealnie rozplanowane. Cztery dni kursu minęły mi bardzo szybko, pewnie ze względu na miłą atmosferę, która towarzyszyła nam podczas zajęć :) Ogólnie to nie będę was zanudzać długim postem dotyczącym kursu, ew. jeśli miałybyście jakieś pytania do zostawcie komentarz, a na pewno odpiszę ;)
(zapraszam również do czytania dalej, do oglądnięcia zdjęć)




Tak jak wyżej pisałam, wstawię kilka zdjęć ze szkoleń :)
Miłego oglądania :)


Poniżej przedstawiam pakiet jaki obejmował moje szkolenie:

Tak wygląda wnętrze salonu, gdzie odbywały się kursy :)



Stylizacje paznokci:





Oraz produkty które dostałam w pakiecie startowym oraz żele jakie zakupiłam w sklepie silcare :)










Podczas podróży na kurs zdjęcie musi być :D
 A na powrót chwila relaksu z pysznym iced frappes (mocha), mmm pycha :)


Kursy skończone, certyfikat jest. 
Mega szczęśliwa jestem i teraz nie pozostaje nic jak robić masę cudeniek na paznokciach :)
A już niebawem kosmetyczny haul z rossmana :D
Takiej 49% nie mogłam przegapić ;)
Tak więc do następnego, pa :*

INSTAGRAM

6 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Takie kursy to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super mi takie kursy by pewnie nic nie dały bo jestem beztalencie pazurkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na takich kursach idzie się szybko nauczyć wielu rzeczy :) ale jednak trzeba mieć cierpliwość i nie denerwować się jak za pierwszym razem nie wychodzi tylko ćwiczyć dalej cały czas :D

      Usuń
    2. WOW super!!!

      też poluję na jakiś kurs, ale niestety kasy nie umiem odłożyć.
      A te żele base on są świetne, mam parę sztuk i jestem z nich bardzo zadowolona. Nawet nie wiedziałam, że to marka siclare ;)

      Gdzie robiłaś kurs i jak można zapytać ile u Ciebie taka impreza kosztuje?

      Usuń
    3. Robiłam w Gorzowie Wielkopolskim jeśli o miasto chodzi :D a kurs kosztował mnie 820zł, ponieważ robiłam zaawansowany, a podstawowy kosztował 450zł jak się nie mylę :)

      Usuń
    4. U mnie w zwykłym salonie kosztuje 650zł. Nie pamiętam ile godzin ale jest teoria i praktyka. Na koniec egzamin i certyfikat. Na własność dostaję lampę i całą resztę na której ćwiczyłam (żele i pozostałe "śmieci")

      Usuń