wtorek, 5 maja 2015

Makijaż dzienny w brązie

Hej! Mam dzisiaj dla was makijaż, który pewnie większość dziewczyn nosiłyby na co dzień.
Jest on w kolorach brązu więc nie wyróżnia się w szczególny sposób w ciągu dnia.
Zainteresowane zapraszam do czytania dalej na więcej szczegółów :)





Makijaż sam w sobie nie jest matowy, a wiem, że nie każdy lubi "błysk" na oku.
Aczkolwiek, może i niewielkie grono zaciekawi takie małe co nieco na powiekach :)


Brwi: wibo eyebrow stylist (żel do brwi)
Oczy: baza z essence I love stage na całą ruchomą powiekę
(Powyżej załamania do łuku brwiowego przypudrowany korektor)
kredka rimmel scandaleyes w kolorze 002(wew kącik i środek powieki) i 003(zew kącik)
aby utrwalić kredkę nałożyłam
cień  z paletki sleek del mar volume I - kolor Lounge Lovers 
a na kredkę 003 nałożyłam cień z rimmela 033 Dusk
Dolna powieka: kredka rimmel 003 i na to cień 033 (produkty jak na górnej)
Rzęsy: tusz Golden Rose 
Linia wodna: biala kredka z Essence
Twarz: Rimmel lasting finish - 100 Ivory
Korektor- Maybelline affinitone 001
Puder- manhattan
Bronzer- Astor
Róż- Rimmel stay blushed (002 touch of  berry)
Usta: Essence 09 wear berries




I jak wam się podoba? Lubicie takie makijaże na co dzień?
Dajcie znać:*
Zapraszam również do obserwowania,
bo każda kolejna osoba to dla mnie taki kopniak motywacyjny :)

9 komentarzy:

  1. bardzo lubię na co dzień taki makijaż.. zawsze używam brązów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż oka, taki lubię najbardziej:) Dziękuję za wizytę u mnie i miły komentarz, bardzo lubię takie blogi, więc już obserwuję, zapraszam też do częstszych wizyt u mnie i obserwacji, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Ty i piękny make-up ;))

    OdpowiedzUsuń