wtorek, 19 maja 2015

Makijaż z kolorem :)

Hej :) Dziś zapraszam was na makijaż w odcieniach różu / fioletu również odrobina niebieskiego się pojawi :P Na co dzień nie mam czasu aby się tak pomalować, dać jakieś kolory i wykonać pełny makijaż, ale korzystając z weekendu i odrobiny wolnego czasu, postanowiłam coś tam stworzyć i przy  okazji wam pokazać. Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do czytania dalej po więcej zdjęć i informacji :)












Kosmetyki, które użyłam:
Oczy: *Baza pod cienie, Essence, I Love Stage
*Sleek Del Mar volime I, (feel euphotic-cała powieka ; 
ambience - załamanie ; poolside - dolna powieka)
*Pigment kobo, 505 sea shell (wew kącik)
*biała kredka na linie wodną
*Kreski, Maybelline, Eye Studio Lasting Drama Gel Liner
*Tusz - Golden Rose, City Style Mascara (różowe opakowanie)
Podkład: Rimmel lasting finish 25hr nude (odcień - 100 Ivory)
Korektor: Maybelline Affinitone 001
Puder: Rimmel Stay Matte 001
Róż: Rimmel Stay Blushed 002 Touch of berry
Bronzer: Kobo Professional, 311 Nubian Desert
Brwi: Maybelline Color Tattoo, permanent taupe
+ Korektor do brwi Eveline Cosmetics
Usta:  szminka Rimmel 070airy fairy




I co sądzicie? ;)
Dajcie znać czy podobają wam się takie połączenia :)
Buziaki :*

Przy okazji serdecznie zapraszam na mojego pierwszego fanpage'a :*
Stylizacje Paznokci Justyna S.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie kciuka :*



11 komentarzy:

  1. piękny, piękny! :) pasuje do twojego koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż! :)
    Klikniesz w kliki. W nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna dzienna propozycja :D Grzeczni, ale jednak coś się na tym oku dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) I ta kreska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Żebym ja taką piękną kreskę zrobiła- marzenie. Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nominowałam Cię do zabawy - zerknij na mój blog i odpowiedz na pytania ,będzie mi bardzo miło :*

      Usuń
  6. Śliczny makijaż bardzo Co pasuje :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę genialny makijaż, świetne połączenie kolorów. Wygląda to po prostu bosko!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń