środa, 16 września 2015

Makijaż na jesień


Hej! Dziś miałam z rana troszkę więcej czasu, wiec postanowiłam sobie coś zmalować na mojej powiece, tzn dodać w końcu jakieś kolorki, aby nie było nudno i monotonnie. Kolory jakie użyłam to m.in bordo, pomarańcz(którego niestety na zdjęciach ładnie nie widać) złoto, oraz odrobina brązu na dolną powiekę. Myślę, że taki makijaż będzie wręcz idealny na jesienne dni :) Zapraszam na więcej zdjęć i do opisu, czego użyłam do makijażu :)  ...







Co użyłam:
Baza pod cienie - Essence I love stage
Cienie z paletek Sleek - Del Mar 449 i Ultra Matts v2 731
W wewnętrzny kącik dodałam jeszcze:
pigment z Kobo 505 sea shell
Brwi - kredka Catrice 040Don't Let Me Brow'n 
+ korektor do brwi Eveline (Brown)
Tusz - Loreal Volume Million Lashes So Couture

Co sądzicie o takiej propozycji na jesień? :)
Od razu podkreślę, że lubię się pobawić makijażem czysto amatorsko,
bo profesjonalistką nie jestem :P ale myśle, że może wam się spodobać :)
P.S. Macie może jakieś sprawdzone sposoby na robienie zdjęć makijaży,
aby dobrze uchwycić kolory i rzeczywistość na zdjęciu?
Dajcie znać :* 

Pozdrawiam cieplutko :*

7 komentarzy:

  1. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już czekam na rewanż ;*
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ;)

    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentować nowe posty :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt :) A zdjęcia makijażom również niezbyt umiem robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, sama chętnie ponosiłabym tak zrobione oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż, bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń