piątek, 25 września 2015

Nails #3

Cześć :) Dziś przychodzę do was z następnymi stylizacjami paznokci żelowych. 
Może, któreś wam się spodobają i zainspirują :) Oczywiście zaznaczę, że ja wszystkiego sama nie wymyślam, też czerpałam inspiracje z internetu, no i niektóre stylizacje zażyczyły sobie po prostu moje znajome na pazurkach, także takie robiłam. 
Jeśli jesteście ciekawe co zmalowałam ostatnio to zapraszam do zdjęć ;)





















I jak wam się podobają?
Będzie mi bardzo miło jeśli polubicie mój fanpage <3

Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Świetne zdobienia, pomysłowe i bardzo ładnie wykonane ;-) Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ^^
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te w odcieniach niebieskich bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki :) wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie fajne ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nie mogę oczu od nich oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdobienia, zwłaszcza te karciane strasznie mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie fajne,a szczególnie podobają mi się karciane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo ładne paznokcie robisz :) Masz swój styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ładne:d
    najbardziej podobają mi się te ombre z serduszkami<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sowy <3 ale genealnie - robisz świetne zdobienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne pazurki, faktycznie daja duuuzo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń