piątek, 18 września 2015

Paczka, Allepaznokcie

Cześć :) ostatnio składałam zamówienie do sklepu allepaznokcie.pl i tuż po otworzeniu paczki pomyślałam, że może zaciekawiłaby was zawartość wiec zrobię nowy post :D Stwierdziłam, że skoro jesień i zima tuż tuż, to potrzebna będzie mi jakaś lepsza lampka do robienia pazurków, bo dni coraz krótsze i coraz szybciej ciemno się robi :D Brakowało mi również najmniejszych rozmiarów tipsów, wiec domówiłam sobie uzupełnienie rozmiarów 8, 9 i 10. Przy okazji zaopatrzyłam się w naklejki 3D jak i wodne. Pierwszy raz mam wodne naklejki, ale myślę, że super się sprawdzą na pazurkach :) Niedługo przetestuję i podzielę się tym z wami :)
A tymczasem zapraszam do zdjęć :)




Naklejki 3D (2.90zl)

Naklejki wodne (2,50zł)




Pęsetka, wzięłam ją ze względu na wodne naklejki :) (4,90zł)


Lampka na biurko led :) (99.90zł)




Uzupełnienie tipsów rozm. 8, 9, 10. (8zł/60szt z jedenego rozm)


Także to tyle, z mojego całego zamówienia :)
Z wodnymi naklejkami tak jak pisałam wyżej, pewnie się spotkamy jeszcze w jakimś poście, a tymczasem, zapraszam do obserwowania i komentowania.
Dajcie znać, czy lubicie zamawiać z tej strony? bo ja bardzo.
Czekam jeszcze na jedną paczkę tym razem ze sklepu silcare, 
wiec również wyczekujcie kolejnego posta :)

Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Allepaznokcie znam :) mam ich hybrydy i są dość dobre :)

    OdpowiedzUsuń