wtorek, 15 września 2015

Powrót :D

Hej :) Wiem, że długo mnie nie nie było ostatnimi czasy, ale to przez pracę. Teraz jednak mam więcej czasu i na prowadzenie bloga, w którym chcę was może troszkę po inspirować no i oczywiście mam czas na same pazurki, aby móc je robić i wam niektóre tutaj prezentować :) Może kiedyś zacznę robić pazurki "krok po kroku" co wy na to? :>bo do nagrywania mi jeszcze daleko. :P
Także nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć :)
Oraz do polubienia mojego fanpage'a StylizacjaPaznokciJustynaS





Najpierw pokażę wam stylizacje na moich paznokciach :)


Sunrise'owe <3
wykonane termożelami, niestety nie zrobiłam zdjęcia po zmianie koloru :c


Rapidoart <3 

Jeszcze wakacyjne (efekt syrenki i ombre)

Azteckie  

 No a teraz na pazurkach znajomych:









Mam nadzieje, że wam się spodobają :)
Miło mi będzię jeśli polubicie mój fanpage, gdzie bedziecie na bieżąco ze stylizacjami pazurków 
no i gdzie jest ich oczywiście więcej niż tu na blugu :D
Buźka :*

9 komentarzy:

  1. Piękności, trudno się zdecydować na jedne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Supermenowe jakoś szczególnie zapamiętałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega, masz na prawdę świetne pomysły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie :))

    U mnie się bardzo dobrze sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne! bardzo mi się podobają :) +zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń