sobota, 19 września 2015

Wodne naklejki na paznokcie (żelowe mani) :)

Hej :) Tak jak pisałam już w poprzednim poście, dzisiaj zaprezentuje wam wodne naklejki. Zamawiałam je ze sklepu allepaznokcie.pl i jestem zadowolona z zakupu (jeśli chcecie zobaczyć wszystkie wzory jakie zamawiałam, to zapraszam tu ). Dzisiaj miałam chwile czasu, aby w końcu zająć się swoimi pazurkami, które miały  już widoczny odrost, bo aż 4,5tyg(co będzie widać na zdjęciu poniżej :p ). Pomyślałam również, że pokażę wam krok po kroku jak zrobiłam swoje całe żelowe mani (jednego musiałam przedłużyć żelem na formie, bo uległ "wypadkowi" ):p
Pracuję na żelach silcare (base one) ;)
 Także jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do czytania dalej ^^

(klik w zdjęcie, będzie większe :D )


Tak wiec moj 4,5tyg odrost wygląda :D
Czas na piłowanie ...

 Paznokcie po opiłowaniu.
Jak pisałam już, jednego musiałam skrócić i przedłużyć na nowo, 
uderzyłam nim i był nadpęknięty z jednej strony co troszkę widać, na zdjęciu wyżej :c

Następnie było przygotowanie płytki i przedłużenie pazurka żelem na formie. 

Kolorki nałożone, działamy dalej ... :)

Na kolorki zawsze nakładam jeszcze żel clear, a następnie piłuje i wszystko wygładzam,
po czym, "nakleiłam" jeśli mogę tak powiedzieć wodne naklejki :p

W wodzie moczyłam jakieś 15sek, 
wtedy ładnie odchodzą od karteczki i można umiejscowić je dokładnie tam gdzie chcemy :)

Po naklejeniu nałożyłam warstwę nabłyszczacza i gotowe :)



Co myślicie o takiej formie zdobienia paznokci?
 Mi się strasznie podoba taki sposób, tym bardziej, że jest mnóstwo wzorów, 
które możemy zakupić, a w dodatku są tanie :)
Zapraszam was serdecznie do obserwowania i komentowania :*
Oraz do like'owania mojego fanpage'a z pazurkami :)
Buziaki :*

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to bardzo ładnie, uroczo. Dla mnie naklejki są świetne w momencie, kiedy nie możemy (z różnych względów) ręcznie ozdobić paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo ładnie :) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kształt pazurka i ciekawe naklejki, efekt końcowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, super wygląda taki efekt, w ogóle piekny kształt i kolor panokcji. gratuluje fajnych pomysłów. zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot,com, u mnie post z jesiennymi inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne mani :) jeszcze nie używałam naklejek wodnych, ale zamierzam kupić w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne! Mega mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po żelach leczyłam paznokcie pół roku ;( ładne naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tyle naklejek a bardzo rzadko po nie sięgam. I nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!! bardzo lubię naklejki wodne, ale bardziej te cało paznokciowe :))
    Właśnie mam chetną na przedłużanie i myślę co jej zrobić jeszcze.

    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. chodzę na żelki i u mnie podobnie z odrostem jest, aczkolwiek po dużej korekcie są w stanie wytrzymać bardzo bardzo długo.. ale to też zalezy, zdarzyło się że straciłam pół paznokcia przez przystrzasnięcie szafką.. chyba sama bym się w końcu musiała nauczyć, robiłabym sobie sama ;p

    zapraszam do siebie, prowadzę bloga kosmetyczno- modowego z elementami lifestylu (poki co sa dwa posty bo niedanwo zaczelam, i tylko z tematyki kosmetykow, ale chce dorzucic cos z stylizacjami, zyciem studenckim na asp, moimi rysunkami i inspiracjami, mysle ze kazdy cos dla siebie znajdzie)
    zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń