poniedziałek, 5 października 2015

Nails #4

Witajcie :) Jesiennie już za oknami, u mnie to taka pora kiedy mam ochotę tylko zapalić zapachowe świeczki, leżeć w łóżku, pić ciepłą herbatkę, coś poczytać, pooglądać, jednymi słowy poleniuchować :D Jednak nie można tak przeżyć całej jesieni i na pazurki oczywiście zawsze znajdę czas :) Zapraszam już na czwartą porcję moich stylizacji :*


(kliknij na zdj, aby powiększyć)


Azteckie wzory :) 

Naklejki wodne :)

Efekt syrenki :)










Pamiętajcie, że na moim fanpage'u wstawiam zdjecia na bieżąco i jest ich więcej także miło mi będzie jeśli polajkujecie <3 

Dajcie również znać co sądzicie o takich propozycjach stylizacji paznokci :)
Buźka :*

25 komentarzy:

  1. wszystkie śliczne! (namówiłaś mnie nimi do polajkowania strony!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne są, aż się wzroku nie da oderwać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Jeśli chcesz poznać moich faworytów, to te pierwsze, szachownica i gradientowe tuż po niej oraz te z piórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie fajne :) najwięcej podobają mi się pierwsze i ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pajęczynka bardzo ładna:d

    Dodaję do obserwowanych:d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zdobnienia! Aż nie wiem, które podobają mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jeden toładniejsze, ciężko mi się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent :) Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne mani, zdolniacha z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! jestem pod ogromnym wrażeniem !
    masz talent ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń