poniedziałek, 2 listopada 2015

#5 Nails

Cześć! Zapraszam was na piątą już część z moimi stylizacjami paznokci. :) Za oknami piękna jesień się zrobiła, może spędzicie kolejny piękny dzień i zainspirujecie się moimi pracami, tak jak i ja inspiruje się waszymi :) 





(kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)









 Nie zapomnijcie zajrzeć na mój fanpage z paznokciami, 
gdzie wstawiam wiecej zdjęć i to na bieżąco :) 
Będzie mi miło jeśli zostawicie like :*

Oraz dajcie znać, która stylizacja najbardziej wpadła wam w oko :)
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Różowe z znakiem nieskończoności najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :) 3 najlepsza :) te białe ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są śliczne, śledzę na bieżąco na fb :) ale z tych najbardziej podobają mi się te z szaro czarnymi piórami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonane, super pomysły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pędzę pisać, które są moimi faworytami:
    1 - śliczny gradient,
    5 - super biżuteryjne,
    9- te z czerwonościami,
    ale brzydkiego mani to tu nie uświadczysz!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobienie ze znakiem nieskończonosci najbardziej mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne<3
    Najbardziej podobają mi się te z piórkami

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam przeglądać zdjęcia manicure w jednym miejscu :) są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super ;) najbardziej podoba mi się 7 zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z piórkami podobają mi się najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń