wtorek, 24 listopada 2015

Nails #6

Hej :) Dawno nie wrzucałam zdjęć, cierpię na brak czasu ostatnio :c Jeśli chcecie być na bieżąco z moimi stylizacjami paznokci to zapraszam was serdecznie na mojego fanpage'a na FACEBOOK'u tam prawie codziennie wrzucam zdjęcia, które mogą być dla was inspiracją :) 
Serdecznie zapraszam do likowania, bedzie mi bardzo miło jeśli liczba osób lubiących mój fanpage się zwiększy, bedzie to motywacja do działania <3 
a tymczasem zamierzam i tu bywać częściej, mam nadzieje, że podołam <3 
Zapraszam do oglądnięcia moich prac na blogu :*



















I na koniec moje pazurki z tamtego miesiąca :)
zdj niewyraźne troszke (mama robiła wiec tak bywa :P )



I to wszystko na dziś, dziękuję za ogladanie, obserwowanie, likowanie fanpage'a
 i standardowo dajcie znać, które wpadły wam w oko :)
Buźka <3


6 komentarzy:

  1. wszystkie naprawdę świetne, ale zakochałam się w 1 i 4!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 3 moim faworytem, ale wszystkie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze trzy są cudowne ;) Totalnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Nie idzie wybrać tylko jednych :-D

    OdpowiedzUsuń