piątek, 22 stycznia 2016

Blur Effect Nails

Cześć :) 
Dzisiaj chciałam wam zaprezentować, super technike zdobienia paznokci jaką jest
 BLUR EFFECT, a jedyne czego potrzebujecie to zwykłe 
farbki akwarelowe (swoje kupilam w TESCO :D ) wode, pędzelki, którymi będziecie pracować
 i oczywiście pazurki lub wzorniczek, aby tworzyć swoje cuda :) 

Jeśli chcecie sie dowiedzieć ja wykonać takie paznokcie i dokładniej z bliska zobaczyć zdobienia to zapraszam do czytania  dalej, tam również znajdziecie dwie stylizacje wykonane tą techniką na pazurkach :) Zapraszam również do likowania mojego FANPAGE'a na facebooku,
będzie mi bardzo miło :*






Działamy następująco:

*Zaczynamy od białej bazy (bo na niej najlepiej to wygląda i widać kolory) 
*moczymy swój pędzelek w wodzie i "taplamy" w farbce akwarelowej 
*nastepnie nanosimy na paznokieć w takim ułożeniu jakim chcecie 
*i teraz UWAGA, jeśli macie za duże nasycenie koloru to mozecie to kontrolować 
dodajac wiecej wody, i odwrotnie jak za malo koloru to dodać wiecej farbki :) 
*ja czasami na plamkę koloru nałożonego na paznokiec, maczam pedzelek w cleanerze 
lub innym środkiem z alkoholem i przykladam do tego co wczesniej nałożyłam, wtedy sie to fajnie rozpływa i są wyraźniejsze granice :) Tak to zaobserwowałam jak robiłam swoj wzorniczek :)
*i ostatni nie ostateczny krok to juz zależy od was czy chcecie czy nie, 
mam tu na myśli o rysunki jakie wykonacie na swoim pięknym tle.
Swoje wykonałam rapidografem :)

A teraz czas na zdjęcia :) 







Oraz tak jak mówiłam, dwie stylizacje z zastosowaniem tej świetnej techniki :)



I co myślicie?
Próbowałyście lub czy spróbujecie tej techniki zdobienia?
Ja jestem zachwycona <3
Dajcie również znać co sądzicie kilku zdobieniach ICON NAILS
 jakie na tym wzorniku również się znajdują :*
Buźka i nie zapomnijcie o like do fanpage'a
:*

11 komentarzy:

  1. świetna jest ta technika! przepiękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę o tym, by kiedyś spróbować :) ŚLicznie wszystko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! ;-) Muszę spróbować tej techniki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne wzory,zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, szczególnie przypadł mi do gustu łapacz snów ;)
    Mam pytanie: Czy na lakierze hybrydowym można malować farbkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) tylko zmatuj top, a później utwardź jeszcze raz topem ;)

      Usuń
  6. woow, wygląda świetnie *.* ja to wgl nie znam się na zdobieniu paznokci, więc myślę, że niezbyt by mi to wyszło, dlatego też tym bardziej doceniam Twoje dzieło *.* na prawdę wspaniałe wzory <3
    +obserwuję :3 zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej :))
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jak się pojawiła ta technika to wszyscy się na nią rzucili ;D Bardzo fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń