niedziela, 3 stycznia 2016

Nails #7

Witajcie w nowym 2016 roku !!!! <3
Nie składałam wam życzeń, miałam mało czasu, aby pisać tu na blogu, ale kto ma polubionego mojego fanpage'a na FACEBOOKU na pewno życzenia dostał ^^ 
Także, korzystając teraz z okazji, życzę wam aby rok 2016 przyniósł Wam wieeeele radości, dużo więcej inspiracji, do pazuromaniaczek dużo wspaniałych wzorów na paznokciach :D Abyście spełnili wszystkie swoje marzenia i postanowienia jakie macie. Oby ten rok był lepszy niż poprzedni !! <3
A sobie osobiście życze wiecej czasu, którego zawsze mi brakuje :D 
Zapraszam na moje stylizacje paznokciowe jeszcze z zeszłego roku 2015 :) 
Pojawi się kilka światecznych jeszcze stylizacji, kilka "normalnych" czyli bez okazyjnych :D ale i sylwestrowe :) Dajcie znac co wam sie podoba najbardziej i zapraszam na Facebooka :* 





1. Moje świąteczno sylwestrowe :)

2. Siostry

3. Świąteczne reniferki                                     4. Śnieżynki        

5. Sylwestrowe 

6. 

7.

8.
 9.
 10.                                                                 11.

12.                                                           13. 
 14.                                                                    15.

 16.                                                         17. 

 18.
 20.                                                           21.

22.                                                                23. 

 24.




Także jeszcze raz wszystkiego dobrego w nowym 2016roku :)
Troche dużo żdjeć wstawiłam, ale może i dla was to po prostu wiecej inspiracjii :) 
Dajcie znać co wam sie najbardziej spodobało i jakie macie postanowienia noworoczne? :D
Pozdrawiam cieplutko <3

10 komentarzy:

  1. wow wszystkie świetne, jak zawsze! postanowienia noworoczne? nigdy żadnych nie robię :) wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniferki cudowne! ;-) Podobają mi się paznokcie które malujesz! ;-)
    Moje postanowienie noworoczne? Adekwatne do chęci i wolnej woli - kupić sobie jakiś nowy ładny lakier ^^ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż można się zainspirować :)
    Bez postanowień, bo ciężko z ich realizacją. Ale motyw przewodni 2016 roku: rozwijać swoją pazurkową pasję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko inspiruje i wszystkie super

    OdpowiedzUsuń
  5. 3, 13, 16 to moi faworyci :) Wiele piękności tu widzę, na FB też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdobienia są bardzo ładne ;) nie umiałabym wybrać jednych ;) postanowień noworocznych nie robię, bo wiem, że nie umiem ich dotrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne paznokcie! Najbardziej urzekły mnie renifery. ;)

    OdpowiedzUsuń