piątek, 15 stycznia 2016

Naklejki z allegro :)

Cześć ;) Dzisiaj chciałbym wam przedstawić moje malutkie zamówienie z allegro :) 
Także jeśli jesteście ciekawi jakie dokładnie "ozdoby" do paznokci kupiłam to zapraszam :)




Naklejki wodne na cały paznokieć







 ***




Folie transferowe


Folia celofanowa do efektu "szklanych paznokci"

Także tak prezentują się moja małe zakupy z allegro :)
Zakupiłam jeszcze ćwieki złote kwadratowe 
co widać na pierwszym zdj przy wszystkich produktach.

Robiłyście kiedyś już pazurki za pomocą takich "ozdóbek" ?
Myślę, że to fajna sprawa na ozdobienie paznokci :)
Pozdrawiam i zapraszam na mojego fanpage'a na Facebooku :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię naklejki wodne, folię transferową mam ale dopiero muszę ją wyczuć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię używać naklejek wodnych i innych gadżetów do ozdabiania ;-) Podobają mi się naklejki, na które się zdecydowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naklejki wodne na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie naklejki wodne z szalonymi wzorami są fenomenalne <3

    OdpowiedzUsuń