środa, 13 stycznia 2016

Paczka z urodomania.com

Hej ;)
 Cały czas wstawiam tylko paznokcie, wiec dla odmiany może będziecie zaciekawieni co zamawiałam ostatnio ze sklepu internetowego urodomania.com :)
 głównie robiłam tam zamówienie z tego względu,
iż nie wiedziałam co kupić siostrze na urodziny,
 wiec mi podpowiedziała, że marzy jej się juz od jakiegoś czasu
Puder Anti Shine Ryżowy Kryolan, 
wiec przy okazji zamówiłam coś dla siebie ;) 
jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do czytania dalej ;)


Na początek zaczniemy od kępek rzęs z ARDELL,
 na koniec przejdziemy do najlepszych rzeczy <3  
Pęseta (klik)

 Pędzel Hakuro H50
 Pędzel Hakuro H85
 I jak mówiłam .. Najlepsze na koniec <3 
uwielbiam produkty do ust <3
 Zaczniemy od pięknej matowej czerwieni
Sleek matte me rioja red :*

 I drugi równie piękny matowy odcień
Golden Rose Velvet Matte 04



Tak wiec to tyle z moich małych zakupów :) najbardziej zadowolona jestem z tych szminek, ale to nic dziwnego bo uwielbiam wszelkiego rodzaju szminki/pomadki <3
Czy wy również uwielbiacie produkty do ust tak jak ja? :D 
Pozdrawiam was. Buziaki :*



7 komentarzy:

  1. te kępki do rzęs w jakiej cenie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać czy sprawdziły się płatki na nos :)
    Ja uwielbiam matowe szminki w kredce z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór, jeśli chodzi o pomadki z GR, sama je mam i potrzebuję więcej! :D Hakuro skośny najlepszy jak dla mnie do stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń